Moms, rapportera in utlägg
Guiden visar hur du rapporterar in utlägg för moms.
1. Öppna Personec och välj Rapportera.
2. Klicka på Lägg till ny.
3. Välj Tillägg / Avdrag.
4. Välj Moms under Typ.
5. Välj Momsutlägg under Orsak.
6. Fyll i start- och slutdatum.
7. Fyll i Belopp enligt kvitton med moms specificerad.
8. Klicka på Lägg till meddelande och skriv eventuellt meddelande till chef.
9. Klicka på Spara.
Senast uppdaterad:
Tack för ditt svar!
Berätta gärna vad vi kan göra bättre på den här sidan för att förbättra webbplatsen! Vi har ingen möjlighet att svara, men dina synpunkter är värdefulla för oss. Tänk på att inte skicka in personuppgifter. Om du vill ha svar på en fråga kan du istället använda formuläret ”Lämna en synpunkt”.
Om du ändå skickar in personuppgifter via detta formulär hanteras uppgifterna av Kommunstyrelsen och kan eventuellt lämnas vidare till annan verksamhet inom Örebro kommun i syfte att förbättra vår service.
Här hittar du mer information om hur vi hanterar personuppgifter.
Tack för ditt svar!
Du har nu hjälpt oss att förbättra våra webbplatser.