Chef över enhet/verksamhet, ta ut en rapport
Den här guiden visar hur du tar en rapport som visar vem som är registrerad chef på vald enhet.
Om chefen över vald verksamhet är felaktig så skickar du in en Ändring av chefs ansvarsområde i Personec via den här e-tjänsten.
1. Öppna Personec och välj Chef.
2. Klicka på Rapporter & Utdata.
3. Välj Rapporter – Anställning.
4. Välj Organisation – den verksamhet du vill ta ut en rapport på.
5. Rapporttyp – välj Anställningsuppgifter.
6. Fält – välj Chefs namn.
7. Klicka på Skapa rapport.
Senast uppdaterad:
Tack för ditt svar!
Berätta gärna vad vi kan göra bättre på den här sidan för att förbättra webbplatsen! Vi har ingen möjlighet att svara, men dina synpunkter är värdefulla för oss. Tänk på att inte skicka in personuppgifter. Om du vill ha svar på en fråga kan du istället använda formuläret ”Lämna en synpunkt”.
Om du ändå skickar in personuppgifter via detta formulär hanteras uppgifterna av Kommunstyrelsen och kan eventuellt lämnas vidare till annan verksamhet inom Örebro kommun i syfte att förbättra vår service.
Här hittar du mer information om hur vi hanterar personuppgifter.
Tack för ditt svar!
Du har nu hjälpt oss att förbättra våra webbplatser.