Ta bort redan attesterad leverantörsfaktura från inkorgen
Den här guiden visar hur du gör om din interna leverantörsfaktura ligger kvar i din inkorg, trots att du attesterat.
Att fakturan syns i din inkorg trots att den är attesterad kan bero på att cirkulationsmallen är bruten, vilket kan ske då fakturan skickas mellan olika medarbetare.
Det kan även bero på att det inte finns någon efter dig i cirkulationen men det återstår uppgifter att utföra.
1. Öppna fakturan och klicka på Cirkulation. Finns endast dit namn där tar du bort det genom att klicka på papperskorgen.
2. Lägg sedan till den personen som du vill cirkulera fakturan till.
Senast uppdaterad:
Tack för ditt svar!
Berätta gärna vad vi kan göra bättre på den här sidan för att förbättra webbplatsen! Vi har ingen möjlighet att svara, men dina synpunkter är värdefulla för oss. Tänk på att inte skicka in personuppgifter. Om du vill ha svar på en fråga kan du istället använda formuläret ”Lämna en synpunkt”.
Om du ändå skickar in personuppgifter via detta formulär hanteras uppgifterna av Kommunstyrelsen och kan eventuellt lämnas vidare till annan verksamhet inom Örebro kommun i syfte att förbättra vår service.
Här hittar du mer information om hur vi hanterar personuppgifter.
Tack för ditt svar!
Du har nu hjälpt oss att förbättra våra webbplatser.